حسین جونمحسین جونم، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره
باباییبابایی، تا این لحظه: 40 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 30 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره
عشق مامان و باباعشق مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره

پسرم به زندگی من و بابایی خوش اومدی . . .

خوشحالم که با تو مادر شدم . . .

1394/2/18 22:56
3,447 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم . . .

چرا وجودِ کوچک و لطیفت اینقدر ارامم میکند؟

چرا تمام آرامشم با بودنت کامل میشود؟

چرا دل نگران هر لحظه ات هستم؟

چرا آنقدر دوستت دارم پسرم....اصلا قدری ندارد! من در تو تمام شدم...

تو زندگی هستی...خودِ خودش!

چرای این همه شگفتی را...این همه احساس بی نظیر را...این همه دیوانگی را... یک چــــون است؛

من یک مـــــــــــــادر هستم. .

مادر یک زندگی!

خوشحالم با تـــــــــو مادر شدم...

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان محمد
19 اردیبهشت 94 22:11
سلام عزیزم تبریک میگم منم برای دومین بار دارم طعم مادر بودنو میچشم.خوشحال میشم گاهی بهم سر بزنی