حسین جونمحسین جونم، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره
باباییبابایی، تا این لحظه: 40 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 30 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره
عشق مامان و باباعشق مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره

پسرم به زندگی من و بابایی خوش اومدی . . .

زندگي ام را دوست دارم . . .

1395/4/9 13:08
166 بازدید
اشتراک گذاری

 

 زندگي ام را دوست دارم

به چند دليل ساده ، اول اينكه زندگي ام است.

 آن چيزي كه خدايم برايم لايق دانسته است.

زندگي ساكت و زيبايي دارم

شايد مثل ساير افراد

نباشد... ولي من دوستش دارم

در زندگي ،من نه ثروت آن چناني ميخواهم

 

كه افرد با انگشت مرا نشان دهند 

و نه تيپ آن چناني ....

من فقط از زندگي و خدايم

خوشبختي بيش از حد

ميخواهم كه افراد مرا به خاطر

خوشبختي ام با انگشت

به يكديگر نشان دهند....

زندگي من برايم شيرين است

درست است!

شايد بعضي چيز هايي را كه بقيه دارند را من ندارم

گاهي از زندگي ام بيش ازحد لذت مي برم.

بيش از حد شاد مي شوم.

زندگي من دقيقا شبيه همان بوي

پس از باران است

همان گل رز سرخ است

همان آب يخ در گرماي تابستان و

همان گرماي آتش در زمستان است!!!

زندگي من شبيه همان ادكلني هست

هر روز خودم را با آن خوشبو مي كنم.

زندگي من طعم شيرين دارد ....

زندگي من مثل آغوشي گرم است

مثل ميوه ي بالاي درخت است

مثل آن طعم تمشك است

شبيه هواي شمال است

مثل شور سفر اولين بار با هواپيما

مثل هواي تازه!!!!

هر لحظه به لحظه اش برايم ناب ناب است....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)